pardavėjo dienoraštis

apie knygas

Kodėl blogas yra gera reklama Pelytei Smailytei?

with one comment


Užkliuvau už Rokiškio (na, kiek žinau, vienas iš tų blogerių kur ant lietuvos daugiausiai lankytojų turi) įrašo apie blogą marketingą, kuris buvo labai teisingas ir ten viskas aišku.

Pabaigoje prabėgom jis pažymėjo ir gero marketingo pavyzdį, kuris mane ir sudomino.

Aš vis dar neprisiruošiu (bet tikrai prisiruošiu) parašyti apie nuostabią Pelytę Smailytę, kurios istorijas tiesiog gavau dovanų, be jokių reikalavimų ką nors parašyti. Man tos istorijos tikrai patiko, būtent todėl aš apie jas būtinai parašysiu.

Maloniai nustebino knygelės knygos leidėjų sąmoningumas ir sprendimas padalinti blogeriams savo knygutes laukiant atsiliepimų. Jų teiginys, jog tai pirmasis jų blynas buvo labiau kuklus nei teisingas. Jeigu ir pirmas, tai jis visai gerai nusisekęs. Nesigilinant į finansinius aspektus, kurių negaliu žinoti, ar smulkius promachus padaryta buvo tikrai daug:

sukurtas puslapis, filmukas, padalintos knygos blogeriams (nemanau, kad rokiškis vienintelis ją gavo), spaudai, stebimi atsiliepimai internete (ką rodo ir šio kampelio pastebėjimas), agresyvi rinkodarinė kampanija ir t.t.

Kuo dalinimas blogeriams saldainių yra gerai? Dėl elementarios blogų ir apskritai internetų savybės – tinkliškumas. Internete kaip niekur galioja savi kodeksai ir bendruomeniškas gyvenimas. Like’inimai, tag’inimai ir kitokie click’inimai yra savaime suprantamybė. Įrašas Račo puslapyje ir tave/tavo produkciją/neduodančius talonėlių mikriukų vairuotojus žino tūkstančiai žmonių.

O dabar kodėl blogai yra gerai Pelytei Smailytei? Nes internautai, o dar konkrečiau blogų skaitytojai, nemaža dalimi sudaro 20-40 metų personai, turintys keletą atliekamų litų, kai kurie netgi ir turintys targetinį 4-9 metų vaiką ir lengvai pasiduodantys gerų blogerių įtakai.

Šitą sistemą jau seniai naudoja ir kituose bloguose šmirinėjantys įvairių interesų turintys “atstovai“. Tai pigu, tai nuoširdu (dauguma blogų turi tą unikalią žiniasklaidai savybę – nepriklausomą nuomonę) ir tai greitai pasiekia suinteresuotą pirkėją.

Rimtai, iki šiol prisimenu prieš metus qemm (dar vienas blogeris, berods užsilenkęs šiuo metu) darytą įrašą, kuriame jis gyrė savo Adidas mėlynus pusbačius.

Reklama

Written by Andrius

2011.01.28 at 01:34

Įrašyta kategorijoj promoušnas

Tagged with

Vienas atsakymas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mielas ir žaismingas post’as 🙂

    reklama

    2011.02.12 at 22:52


Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s